Bestellen

Als u het gewenste product gevonden heeft, kies een kleur en maat.

Producten voeg je heel eenvoudig toe aan je winkelwagentje door op ‘Bestel’ te klikken.

Bent u klaar met winkelen? Klik je bovenaan rechts op de winkel mand en volgt de eenvoudige stappen.

STAP 1: SAMENVATTING

Dit is de samenvatting van uw bestelling. Als alles klopt, klikt u op ‘Volgende’onderaan rechts om door te gaan met afrekenen.

STAP 2: AANMELDEN

Hier kunt u zich aanmelden om een account aan te maken. Mocht u al geregistreerd zijn kunt u rechts inloggen.

STAP 3: ADRES

Controleer hier of uw adres juist is en aflever adres juist is. Mocht u dit willen veranderen kunt u dat hier nog doen. Graag bij opmerkingen zetten als het een werkadres is wellicht kunt u nog een afdeling toevoegen.

STAP 4: VERZENDEN

Laatste controle en samenvatting van uw bestelling. Uw bestelling word via Post NL verzonden.

STAP 5: BETALEN

Uw kunt bij ons via iDeal betalen 

iDEAL betalen

Dit is een veilige betaal middel via uw eigen bank.

De snelste(binnen 72 uur in huis) en meest veilige manier is om met Ideal te betalen. Je wordt doorgeleid naar de betaalpagina waar je de betaalmethode en  bank aan vinkt. Volg verder de stappen in het Nederlands. Je zult nu in je bekende betaalomgeving van je bank terechtkomen om de betaling verder uit te voeren. Na bevestigen is de aankoop voldaan. 

Wij berekenen de standard Post NL verzendkosten inclusief verpakkingskosten! Voor het buitenland geldt andere tarieven via Post NL, deze wordt automatisch berekend tijdens het afrekenen als u België als land kiest.

 Je ontvangt automatisch een bevestigingsmail van je bestelling. Bewaar deze goed. Het is je aankoopbewijs en factuur. Zodra de betaling is voldaan, stuurt Tante Lolly de bestelling z.s.m. naar je toe.

Prijzen

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Prijswijzigingen, modelwijzigingen, kleurafwijkingen en typefouten voorbehouden.

Privacybeleid

Tantelolly.nl hanteert een strikt privacybeleid. Wij nemen uw privacy uiterst serieus en gaan zorgvuldig met uw persoonlijke informatie om. Als u een bestelling plaatst, vragen wij: uw naam, adres, telefoonnummer en email adres. 
Deze persoonsgegevens zijn noodzakelijk voor een goede uitvoering van de bestelling en de communicatie met u als koper. Tantelolly.nl zal uw gegevens dan ook nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken.

Bezorging

De door u bestelde goederen worden door PostNL (voorheen TNT post) pakketservice geleverd. Bestellingen worden in de regel binnen 48 uur geleverd. Wij versturen goederen naar het adres zoals aangegeven in het bestelformulier en controleren uw adres via nationale en internationale adres databases. Alle informatie welke wordt gegeven via deze site, wordt strikt persoonlijk gebruikt en zullen wij op geen enkele wijze aan derden afstaan.

Retouren

Retourservice

Omdat we graag willen dat u tevreden bent met onze schoenen, is er ook voor online aankopen een mogelijkheid tot ruilen. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen retourrecht. Dit op voorwaarde dat de producten die u heeft besteld niet beschadigd of belopen zijn, en de schoenendoos ook onbeschadigd is. Gezien onze producten zo scherp mogelijk geprijsd zijn is het niet mogelijk de verzendkosten vergoed te krijgen. Deze zijn dan als u retour zend altijd voor eigen rekening.

Afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet retour verzonden worden.

Heeft u nog vragen? Stuur een e-mail naar [email protected] , onze klantenservice helpt u graag verder.

U bent uiteindelijke degene die bepaalt of het door u bestelde artikel aan uw verwachtingen voldoet. Probeer het artikel of ze passen en aan uw behoefte voldoen. Bent u niet tevreden? Stuur dan het artikel binnen 7 dagen retour voor ruiling of vergoeding. Klant draagt risico voor deze retourzending, ongefrankeerde zendingen worden geweigerd. De initiële verzendkosten worden bij een retour niet terug betaald.

Bij vergoeding wordt het aankoopbedrag van de schoenen op uw rekening terug gestort, zodra wij de retourzending ontvangen hebben. Vergeet niet een mail te sturen naar [email protected] met daarin uw naam en welke schoenen u retour stuurt. 

Stuur retour zendingen naar onderstaand adres.

Tante Lolly Kinderschoenen

Postbus 50

2040 AB Zandvoort

Nederland

 

Garantie/Klachten

Wij kunnen geen garantie geven als artikelen anders zijn gebruikt als het doel waarvoor ze zijn gemaakt. Klacht retouren dient u gefrankeerd op te sturen naar ons. Uw klacht wordt bij binnenkomst direct in behandeling genomen. Indien uw klacht terecht is, dan zullen wij overgaan tot vergoeding, vervanging of reparatie van uw klachtpaar.Geen reclame/retouren mogelijk bij afgeprijsde artikelen en/of bij korting. 

Klacht binnen zichttermijn

Als u een klacht heeft binnen de zichttermijn (14 dagen) dan kunt u uw webshop bestelling terugsturen via het antwoordnummer: Tante Lolly, Postbus 50, 2040 AB Zandvoort. Geeft u op uw mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat en of u het artikel opnieuw wenst te ontvangen. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor rekening van Tante Lolly.

Klacht buiten zichttermijn

Voor klachten die zich voordoen na de zichttermijn kunt u een mail sturen naar [email protected] met als onderwerp klacht. Geef duidelijk aan wanneer u de schoenen heeft besteld en over welke type/ naam schoenen het betreft. Voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel.  U ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van één van onze medewerkers via e-mail of per telefoon.

Heeft u een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. U kunt uw klacht per mail ([email protected]) indienen. Uw klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. We sturen u hier per e-mail een bevestiging van.

Tante Lolly Kinderschoenen garandeert dat elk geleverd artikel voldoet aan daarmee overeenstemmende eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Tante Lolly Kinderschoenen stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en/of verzenden. Als u het te repareren of te vervangen artikel verzendt, moet het van een verpakking zijn voorzien waarbij transportschade niet mogelijk is. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument. 

Onderstaande zaken vallen niet onder de garantie:

  • Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op het bovenmateriaal door middel van kruipen en dergelijke.
  • Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op het ondermateriaal zoals bijvoorbeeld de zool door middel van lopen.
  • Als de schoen niet meer in originele staat is (bijvoorbeeld door reparaties van de schoenmaker)
  • Klachten bij het dragen als loslatende materialen van handgemaakte ornamenten zoals studs, steentjes, bloemen e.d
    • Klachten als gevolg van overmatige transpiratie
    • Inwerking van vocht 
    • Inwerking van hitte van buitenaf
    • Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddel
    • Uitgedroogd materiaal (er is geen onderhoud gepleegd)
    • Lakmaterialen
    • Ritsen
    • Lampjes (ledverlichting)
    • Fantasiematerialen
    • Stoffen schoenen gewassen in de wasmachine
    • Het afgeven van schoenen
    • Steentjes
    • Studs
    • Met de hand gemaakte opgeplakte materialen zoals studs, bloemen, steentjes etc.

    Opmerkingen

    Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarvoor verstrekken wij via onze site al zo veel mogelijk informatie. Mocht u toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij u ons via het menu contact hierover te berichten. Wij beantwoorden uw e-mail altijd binnen 48 uur.

    Informatie

    Tante Lolly valt onder het bedrijf Navy Shoes


    Onze bedrijfsgegevens zijn:

    Tante Lolly

    Postbus 50

    2040 AB Zandvoort

    KVK nr: 68653948

    BTW nr: 154055876B02